tisdag 8 mars 2011

Idag har vi ( jag och E) varit på AF, herregud alltså. Ska inte säga mer än så. Efter det gick vi in till stan så hon fick äta lunch för hon var super hungrig. Hade egentligen inte tänkt det då hon inte var så pigg tidigare. Idag har det varit en gnäll, grin och gorm dag då hon mest hängt mig i hasorna vart jag än gick. Hon somnade i vagnen på bussen och vaknade lagomt till att vi kom in på AF så totalt 10 min sömn på dagen fick hon idag vilket resulterade i en riktigt trött tjej som somnade i mosters famn framför soffan då klockan var vid 18 tiden. Bar upp henne till sängen där hon fick sova vidare ochsen fick vi besök som skulle se hockeyn med oss. Hon har sovit hela tiden helt däckad, nässprayen räddar hennes sömn! Dock är jag lite orolig för att hon har fått öroninflammation då hon tagit sig för örat under kvällen och sagt att hon har ont...!

Nu kommer älsklingen hem efter att ha skjutsat lillasyster. Ska gosa ner oss i soffan och se lite Big brother. Imorgon är det att stanna inne som alla andra dagar sen i fredags. Gaaah, blir tokig snart!

Inga kommentarer: