fredag 4 mars 2011

Igår efter middagen kom T´s föräldrar förbi, E var lite hängig redan då och under natten så fick hon feber vilket jag kände på mig när vi la oss för hon sov oroligt. Febern kom och jag fick sätta en supp i henne, har tidigare inte fått göra det när hon varit sjuk men nu så gick det bra när jag kunde förklara för henne att hon blir frisk då och så räknade vi till tre och sen var det över. Tur, för det känns som värsta övergreppet ju att sätta suppar när hon blivit lite större. Tog henne till våran säng där hon höll på att hosta sönder sig men efter många om och men kunde slappna av och somna. Skulle ju egentligen jobba idag men det blir inte alltid som man tänkt sig med barn. Idag ska vi lyxa med hämtmat, gott! Längtar redan till middagen!

Nu ligger hon bredvid mig i soffan och ser på Tarzan. Mys.

Inga kommentarer: