söndag 31 juli 2011

Sitter och mumsar lite godis som älsklingen kom hem med efter att han fått dåligt samvete då han for iväg och spelade golf huxflux ikväll. Men mig gjorde det inget ändå, jag har myst med gumman som somnade lite senare idag. Konstigt att hon kunde somna utan problem då hon ju sovit två svängar idag á minst 3o min. Vi har spenderat dagen i piteå, på havsbadet och i stan. Men det blev inte riktigt så bra som vi tänkt oss då de blåste massor på havsbadet så de knappt gick att ligga där utan att bli hurven ( frusen) men E badade glatt och simmade (kröp) omkring i de faktiskt rätt varma vattnet! Sen åkte vi in till stan i hopp om att festivalen fortfarande var igång men nej, sådan tur hade vi ju inte. Allt var i princip ihop plockad. Var bara några få marknadsstånd kvar där vi köpte ett halsband åt gumman, hon fick välja själv och det blev ett nasse smycke (från nalle puh).

Hemma spenderade vi eftermiddagen med taco middag, gräsklippning och gjorde pärlhalsband och armband. Mysdag med lilla familjen!

Imorgon är det jobb för oss båda och gumman ska på dagis. Vardagen är tillbaka, känns bra att T också jobbar igen ;) slipper jag ha ångest då han ligger hemma och pillar naveln och jag måste åka iväg. Hehe!

Inga kommentarer: