söndag 18 september 2011

Ikväll har jag haft Hanna på besök. Mysigt! Vi åt middag, drack kaffe och åt choklad och myste i soffan och bara snackade. Har bestämt att bli bättre på att ta oss tid och bara vara en dag i veckan, om så bara för en-två timmar för att strosa på stan en eftermiddag. Känner att jag får energin tillbaka av att träffa folk. Annat folk än de jag träffar dagligen på jobbet alltså....

Imorgon är det en ny vecka som startar och vi ska hämta gumman som ska vara med oss till onsdag kväll. Underbart! Bytte jobbdag så jag är ledig onsdag istället för torsdag så jag får en hel dag med gumman.

I helgen blev det inge golv läggande då älsklingen varit sjuk. Så nästa helg blir det att lägga golv OCH gå på 30 årsfest/inflyttningsfest. Blir nog kul, måste bara hitta partyhumöret som ligger där långt in för tillfället....

2 kommentarer:

LInda - Lindas Nya Hus sa...

Hej Sandra!
Sängborden kommer från Ikea och är egentligen skrivbordsben, minns inte riktigt vad dom heter men det är iaf två ord och börjar med "Vika.." =)

Hoppas du hittar vad du söker!

Ha det så gott!

// LInda

Sansis sa...

Hej! tack för svaret! ska söka och se om jag finner dom! :) iaf en superfiffig idé!