söndag 25 december 2011

dyma lite

Fixat en tavla som ska upp på lilltoan. Gjord av överbliven tapet vi använde där inne, ni vet den med växterna och ödlan på. Fick alltså premiär använda min lim pistol och jag är lyrisk! Vi kommer ha många fina stunder ihop. Passade också på att sätta upp det där tidningsstället vi haft ståendes på golvet i toaletten, fick då använda våran nya smidiga lilla skruvdragare. Tidigare har vi lånat T´s föräldrars men den är ju aldrig här när vi behöver den och man orkar sällan gå över till dom bara för att låna den. Man kan inte bo i hus utan en egen!

Klistrade även upp en dymo lapp på toaletten på tidningsstället. Relax and enjoy, står det.
Även denna apparat kommer jag utnyttja många många fler ggr. Nu vill jag bara ha mitt tilltänkta pyssel skåp som jag aldrig verkar hitta....suck!

Inga kommentarer: