tisdag 3 januari 2012

Hej hå

Jul och nyår har passerat och jag känner redan hur mycket jag längtar till sommaren! Är i en fas i livet då jag vet varken ut eller in, allt ordnar sig för mig och plötsligt står jag där igen och tänker "vad vill jag göra?". Suck.

Jaja, på nyårsdagen fick gumman ögoninflammation så vi stannar hemma från dagis och jobb. Ganska mysigt om ni frågar mig. Känns som att jag missar mycket tid med henne när jag jobbar 9-18 varje dag. Arbetsuppgifterna är roligare och mer utvecklande men tiden ifrån familjen tär på mig och ja jag vet att det är en piss i havet om man jämför med andra som jobbar sämre arbetstider än mig. Iaf så myser vi extra mycket nu när vi får vara hemma tillsammans, hon verkar behöva det också för hon är som klistrad på mig vart jag än går. Hon har inte lekt på sitt rum en enda gång sedan hon kom i lördags. Bara vara med oss som gäller.

T är på möte i sthlm med sitt nya jobb. Kommer hem imorgon eftermiddag så idag blir det att slå på Greys anatomy avsnitt och ha ett maraton innan jag ska sova. Han vägrar ju se det med mig så jag får passa på :)

Nu ska jag hämta en kopp kaffe och njuta av lugnet framför datorn medan gumman ligger i soffan och ser på Toy story 3. Nya favoritfilmen! Har inte suttit vid datorn på bra länge, många nya blogginlägg att gå igenom!

Inga kommentarer: