torsdag 22 december 2011

Slagit in sista paketet som jag hade hemma. Har fortfarande två som skall slås in men de ska jag hämta från posten imorgon efter jobbet. En till Älsklingen och en till gumman. Har ingen som helst stress över julaftonen, har inget att fixa och det som skall fixas handlar vi imorgon. Vi kommer vara hemma hos T´s föräldrar från morgonen till kvällen. Dock åker vi med gumman hem till pappa och resten av deras familj kring tre tiden så vi hinner bara njuta av julen med gumman några timmar... men det blir en stillsam jul med många överraskningar, tror dockskåpet hon kommer få blir den bästa klappen som förhoppningsvis roar flera år framöver! Sen blir det även skridskor och rosa hjälm, ska bli kul att få ta med henne till rinken och åka lite någon dag! Dock har jag inga egna ännu så det blir T som får åka och lära henne :)

Ikväll är T med några kompisar och hänger, spelar tvspel och snackar skit. Jag njuter av lugnet hemma, hann mysa med gumman en timme efter jobbet innan hon slocknade i sin säng medan jag läste saga.

Nu ska jag städa lite i köket och sen duscha och lägga mig och se greys anatomy. God jul på er!

Inga kommentarer: